Na ontvangst van de aanvraag, via uzelf of via de Wmo-consulente van uw gemeente, nemen wij binnen max 48 uur contact met u op. Als we uw hulpmiddel op voorraad hebben, kunnen we snel leveren. Als een hulpmiddel speciaal gemaakt of besteld moet worden, duurt het langer. Neem hiervoor contact met ons op. Wij kunnen de status van uw aanvraag inzien.
Controleer altijd eerst of er takjes of iets anders onder uw hulpmiddel vastzit wat het geluid veroorzaakt. Is dat niet het geval, dan kunt u het volgende doen:
U kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie.
Tijdens onze openingstijden van de klantenservice (maandag tot en met vrijdag van 7.30 – 19.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 18.00 uur) adviseren wij u ons contactformulier in te vullen. Vermeld in het veld “vraag/opmerking” dat u graag een storing wilt melden en dat u spraak of gehoor gehinderd bent.
Buiten deze tijden kunt u ons SMS’en of e-mailen:
Neem hiervoor contact met ons op. Wij kunnen de status van uw aanvraag inzien.
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 07:30 - 19:00 uur en op zaterdag van 09:00 - 18:00 uur.
Wilt u uw eigen auto of een occasion laten aanpassen? Wilt u een aangepaste auto leasen? Of een dagje eropuit met de Zonnebloemauto. Auto op Maat helpt u graag verder. Onze medewerkers informeren u ook over de verschillende financieringsvormen.
Wilt u uw woning laten aanpassen? Woning op Maat adviseert u graag en voert de aanpassingen ook uit. Van simpele aanpassingen, zoals een traplift of drempelhulp tot een compleet aangepaste badkamer en slaapkamer. Wij helpen u ook met het regelen van de vergoedingen.